قفسه ریلی بایگانی-تولید کننده کمد بایگانی

طراحی محيط بايگانی ريلی و شرايط آن

قفسه ریلی بایگانی

قفسه ریلی بایگانی


 

سرعت در نوع طراحی بايگانی ريلی:

با روی کارآمدن سيستم های بايگانی ريلی مدرن و بهينه به طور حتم جايگزين قفسه های سنتی شده اند تا کاربران بتوانند به سادگی اسناد بايگانی خود را در دسترس داشته و در سريعترين زمان بتوانند آنها را منتقل کنند.

محيطی که در آن قصد احداث بايگانی ريلی را داريم شرايطی دارد که در اينجا با عنوان طراحی محيط بايگانی ريلی و شرايط آن به اين موضوع خواهيم پرداخت.

 

حداقل رطوبت در طراحی محيط بايگانی:

محيط بايگانی ريلی بايد حداقل رطوبت را دارا باشد.البته براي در امان ماندن قفسه های ريلی بايگانی، آژند همواره از رنگ ضدزنگ و ضد رطوبت استفاده ميکند.

اما بخش هايی مانند چرخ و زير شاسی سيستم ها وجود دارد که نميتوان جلوگيری برای آن در نظر گرفت زير سازه ها متحرک هستند و امکان رنگ شدن و ضد زنگ شدن را ندارند.

از اين رو پيشنهاد ميگردد حداقل ميزان رطوبت برای عمر بالای قفسه های ريلی بايگانی در نظر گرفته شود.

 سطح بدون شيب در طراحی قفسه بايگانی ريلی:

محيط بايگانی بايد سطحی صاف و بدون شيب داشته باشد.

شيب محيط باعث حرکت هرز قفسه های بايگانی ريلی بر روی زمين ميشود به گونه ای که سيستم ها با شيب حرکت کرده و در سيستم های سنگين احتمال دارد کاربر در ميان قفسه هايی باشد که در شيب قرار دارند و حرکت مداوم قفسه ريلی باعث آزار کاربر خواهد شد.

و راهکار اين امر شيب گيری ابتدايی محيط قبل از اجرا توسط تيم فنی آژندصنعت می باشد و در نهايت با نصب سيستم های ريلی بايگانی در صورتيکه شيب اندکی باقی مانده باشد، رفع خواهد شد.

نور در طراحی قفسه بايگانی ريلی:

نور محيط بايگانی نيز از لحاظ استفاده بايد حداقل نور طبيعی را داشته باشد (منظور اينکه از تابش مستقيم نور خورشيد به اسناد پرهيز گردد).

ميتوان از مهتابی های کم مصرف و پرنور در سراسر محيط بايگانی و يا درون قفسه های بايگانی ريلی استفاده کرد تا روشن ترين محيط بايگانی در دسترس قرار گيرد.

کلیه محصولات شرکت آژند صنعت دارای 24 ماه گارانتی میباشد و دارای 15 سال خدمات پس از فروش نیز میباشد.

بازدید دوره ای قفسه های ریلی بایگانی و قفسه های کتابخانه ای شرکت دیاکو صنعت


 قفسه بایگانی ریلی

 قفسه کتابخانه ای

 پروژه های انجام شده (مشاهده)

 تماس با واحد فروش/کارشناسی

 درباره ما | آژندصنعت تولیدکننده بایگانی ریلی


جهت ارتباط با شرکت آژند صنعت و دریافت کاتالوگ و پیج اینیستا گرام کاتالوگ تخت ها لطفا کلیک فرمایید.