تولید کننده قفسه ریلی بایگانی-تولید کمد بایگانی-
Written by آژند صنعت بر دسامبر 16, 2018 در قفسه بایگانی ریلی

آژند صنعت توليدکننده قفسه بايگاني ريلي


آژند صنعت تولید کننده قفسه ریلی بایگانی


درباره دیاکو صنعت-تولید کننده قفسه های ریلی بایگانی و کد های اداری وکمد های رختکن فلزی

توليد در زمان حال:

در عصر کنوني که زمان به معناي واقعي طلا محسوب ميشود، سرعت حرف اول را ميزند.

در اين تايپيک به صرفه جويي در زمان استفاده از قفسه هاي ريلي نسبت به بايگاني سنتي مي پردازيم.


قفسه هاي بايگاني ريلي با حرکت سريع (نسبت به نوع توليد بايگاني ريلي) ميتوانند سرعت دسترسي به اسناد را نسبت به سيستم هاي سنتي ثابت قديمي و يا حتي سيستم هاي ريلي بايگاني قديمي تا سه برابر افزايش دهند.

اهمیت ویژه راحتي و سرعت

توليد بايگاني ريلي :آژند صنعت به عنوان  توليدکننده قفسه بايگاني ريلي به مرور زمان علاوه بر راحتي کابران خود، به سرعت حرکت و دسترسي آسان نيز توجه ويژه اي داشته است و آژندصنعت با توليد قفسه هاي ريلي بايگاني بهينه و با سرعت بالا توانسته جايگاهي ويژه از لحاظ صرفه جويي در زمان کاربران بايگاني ريلي خود ايجاد نمايد و رضايت حداکثري مشتريان ما اين امر را تصديق مينمايد.


قفسه هاي ريلي بايگاني از چرخ دنده هاي حرکتي 15*30 و 20*40 استفاده مي کنند تا حرکت روان تري داشته باشند. هرچقدر تعداد دندانه هاي چرخ دنده ها بيشتر باشد، سرعت حرکت سازه بالا رفته و در نتيجه راحتي بيشتري را با کمترين حرکت به کاربر بايگاني تقديم ميکند.

 

هدف آژندصنعت به عنوان توليدکننده قفسه بايگاني ريلي:

هدف سرعت بالا ، راحتي کاربران در استفاده از قفسه هاي ريلي بايگاني آژند صنعت مي باشد. همچنان که با بهينه سازي توليدکننده قفسه بايگاني ريلي پيش خواهيم رفت، سعي بر آن داريم ارائه خدمات خود را نيز سرعت بيشتري ببخشيم.


اميدواريم با روند پيشبيني شده استفاده حداکثري امور در حداقل زمان، قفسه هاي ريلي بايگاني به صورت همه گير در تمامي سازمانها و شرکت ها جاي باز کنند.

استفاده از قفسه هاي ريلي ميتواند سرعت را تا سه برابر افزايش دهد و به همين ميزان نيز راحتي کاربران بايگاني را در بر خواهد داشت.

جهت ارتباط با کارشناسان ما براي مشاوره و طراحي رايگان محيط بايگاني خود ميتوانيد در بخش تماس با ما، با ما در ارتباط باشيد


کلیه محصولات شرکت آژند صنعت دارای 24 ماه گارانتی و  15 سال خدمات پس از فروش میباشد.

بازدید دوره ای قفسه های ریلی بایگانی و قفسه های کتابخانه ای شرکت دیاکو صنعت


 

 

جهت ارتباط با شرکت آژند صنعت و دریافت کاتالوگ و پیج اینیستا گرام کاتالوگ تخت ها

لطفا کلیک فرمایید.