انتخاب بايگاني ريلي مناسب با توجه به کاربري

اعتبار آژندصنعت در کمد بایگانی ریلی:


قفسه ریلی بایگانی/قفسه بایگانی/قفسه ریلی/کمد ریلی بایگانی

قفسه ریلی بایگانی/قفسه بایگانی/قفسه ریلی/کمد ریلی بایگانی


کمد بایگانی ریلی با رشد روز افزون سازمانها و نياز بايگاني به اسناد و همچنين دسترسي سريع و وجود نظمي راسخ در سازمانها، توانسته اند جايگاه بسيار خوبي پيدا کنند.

آژندصنعت نيز با توليد کمد بایگانی ریلی و بهبود مداوم کيفيت و فني محصولات بايگاني ريلي و ديگر محصولات خود نزد مخاطبين خود از اعتبار بالايي برخوردار است. خوشحاليم پس از سالها تلاش در زمينه توليد کمدهاي بايگاني ريلي کيفيت و رتبه اول کشور را بدست آورده ايم.

رتبه اول در کمد بایگانی ریلی:

پيش از اين رتبه دار اين صنعت شرکت همکار و معتبري بود که ملزومات اداري نيز در کنار بايگاني ريلي توليد مي کرد اما پس از تغيير مديريت، متاسفانه کيفيت و کارايي گذشته را از دست داد و با مديريت به شدت ضعيف به سرعت طي سه سال، تعطيل گشت.

نمایندگی سایبر ایتالیا:

و آژندصنعت با الگوبرداري از قفسه هاي ريلي بايگاني سايبر ايتاليا ( که گواهينامه اين شرکت نيز توسط آژندصنعت کسب شد ) ، به بهبود عملکرد خود پرداخت.

انتخاب  بايگاني ريلي مناسب با توجه به کاربري ميتواند توسط کارشناسان ما به شما پيشنهاد گردد ، بسيار مهم است که چه پرونده هايي در اين قفسه ها نيازمند بايگاني هستند.

نگاهي به اندازه هاي کمد بایگانی ریلی:

عرض پرونده هاي زونکن ، فايل باکس ، پوشه و ديگر پرونده ها با يکديگر متفاوتند و اين تفاوت در انتخاب يک بايگاني ريلي و ظرفيت و فضاي اشغال شده محيط بايگاني بسيار حائز اهميت اند. در توليد بايگاني ريلي ، مواد اوليه بسيار مهم است که در پست هاي ديگر به اين مطلب به طور کامل اشاره کرده ايم.
راهنمايي کامل را از کارشناسان آژندصنعت بخواهيد تا شما را در انتخاب قفسه هاي ريلي بايگاني مناسب با کاربري شما ياري نمايند.


کلیه محصولات شرکت آژند صنعت دارای 24 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش میباشد و شرکت آژند صنعت امادگی خود را در زمینه عقد قرارداد در زمینه سرویس و نگهداری قفسه ریلی بایگانی با کلیه شرکت ها و سازمانهای محترم اعلام میدارد.

بازدید دوره ای قفسه های ریلی بایگانی و قفسه های کتابخانه ای شرکت دیاکو صنعت


کمد بایگانی ریلی-قفسه ریلی بایگانی قفسه بایگانی ریلی

کمد ریلی بایگانی-قفسه ریلی بایگانی قفسه بایگانی

جهت ارتباط با شرکت آژند صنعت و دریافت کاتالوگ و پیج اینیستا گرام کاتالوگ تخت ها لطفا کلیک فرمایید.

 

1 نظر
ترک نظر