قفسه ریلی بایگانی/قفسه بایگانی/قفسه ریلی/کمد ریلی بایگانی
Written by آژند صنعت بر ژوئن 20, 2020 در قفسه بایگانی ریلی

تولید کننده فایل ریلی/تولید کننده قفسه ریلی بایگانی

تولید کننده فایل ریلی

قفسه ریلی بایگانی/قفسه بایگانی/قفسه ریلی/کمد ریلی بایگانی

دیاکو صنعت با نام رسمی آژند صنعت سازان پیشرو از سال 89 فعالیت خود را با تولید کننده فایل ریلی و ارائه قفسه های ریلی بایگانی آغاز و در توسعه محصولات خود به تولید قفسه کتابخانه ریلی و قفسه کتابخانه ثابت و تخت خواب فلزی روی آورد و روز به روز بر کیفیت محصولات خود افزوده است

معرفی اجمالی محصول قفسه ریلی بایگانی :

قفسه یا کمد ریلی بایگانی یک نمونه از سیستم نظم دهی برای حجم بالای اسناد در فضای محدود است که معمولا در ادارات، بانک ها ، دانشگاه‌ها و کتابخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قفسه‌ها معمولا از بدنه فلزی ساخته می‌شوند که می تواند نمای فلزی یا MDF داشته باشد . قفسه ریلی بایگانی  به دو نوع دستی ( مکانیکی ) و یا الکتریکی خدمت مشتریان ارائه میگردد. که نوع دستی آن‌ها دارای یک دستگیره چرخان می‌باشد که کارفرما با چرخاندن آن قفسه‌ها را جابه جا می‌کند. نوع الکترونیکی این قفسه‌ها دارای یک کنترل از راه دور و یا شاسی الکتریکی است .که با استفاده از آن قفسه‌ها به حرکت در می‌آیند. در زیر قفسه‌ها چرخ‌هایی وجود دارد که به حرکت درآوردن آن‌ها کمک می‌کند.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید ؛تا اطلاعات فنی بیشتری درباره قفسه ریلی یا کمد بایگانی ریلی به دست آورید.

دیدگاه مدیران شرکت دیاکو صنعت:

از دیدگاه مدیران دیاکو صنعت در صورتی امکان رقابت  و بازاریابی در بازار محصولاتشان وجود دارد که نظر ودیدگاه خود را معطوف و هماهنگ با نظر  و خواسته مشتریان خود کنند . مدیران دیاکو فروش را آغاز یک تعهد و رابطه پایدار با مشتریان میدانند و هدف خود را افزایش رضایت مشتریان در نظر گرفته اند. در راستای اهداف ارزش ساز شرکت دیاکو صنعت ، خدمات مربوط به نصب و اجرای سیستمهای نگهداری کالا و اسناد ، خدمات پس از فروش و گارانتی طلایی سیستمها به عنوان مکمل فروش محصولات بوده است .

قفسه ریلی بایگانی یک متری

قفسه ریلی بایگانی با طول یک متر از جمله محصولات دیاکو صنعت(تولید کننده فایل ریلی) میباشد که کوتاه ترین طول نوع محصول از سری محصولات قفسه ریلی بایگانی میباشد.این قفسه مناسب امکان کوچک است تا شما بتوانید حجم بیشتری از مدارک را در فضای محدود خود جای دهید.

 

مشخصات فنی  فایل ریلی / قفسه ریلی بایگانی

 

قفسه ریلی بایگانی

طول شاسی این محصول 99 سانتی متر میباشد

عرض شاسی با توجه به نوع مدارک بایگانی متفاوت میباشد نوع اول و پر مصرف ترین محصولات  زونکن میباشد که برای این محصول شاسی باعرض 62 سانتی متر وبا طبقات 30 سانتی و برای مدارک پزشکی 72 سانتی متر با طول طبقات 35 سانتی متر و برای پرونده با طول 82 سانتی متر و با طبقات 40 سانتی متری میباشد.

 

تولید کننده فایل ریلی

 

طول طبقات استاندارد میباشد و به طول 92 سانتی متر میباشد.این طول برای زونکن 8 سانتی این قابلیت را دارد که 12 عدد زونکن را بایگانی کند.لازم به ذکر میباشد که برای پرونده و مدارک پزشکی معادل 92 سانتی فضا برای بایگانی ارائه میدهد.

 

تولید کننده فایل ریلی

قفسه ریلی بایگانی/قفسه بایگانی/قفسه کتابخانه

ارتفاع این محصول در دو نوع میباشد نوع اول با ارتفاع کلی 250 سانتی متر ونوع دوم با ارتفاع کلی 210 سانتی متر میباشد.برای نوع مدارک زونکن در ارتفاع 250 سانتی متر تعداد فضا 6 عدد میباشد و  برای پرونده و مدارک پزشکی 7 فضا میباشد و برای ارتفاع 210 سانتی متر برای زونکن 5 فضا و برای پرونده و مدارک پزشکی 6 فضا فضا برای بایگانی میدهد.

این سیستم ریلی دارای 4 عدد چرخ میباشد و فاقد گیربکس  میباشد و این امر به دلیل کوتاه بوده طول شاسی و عدم تعادل در شاسی های گیربکس دار به مشتریان عزیز ارائه میشود.

نوع فرمان این سیستم ریلی بایگانی از نوع فرمان های آلمینیومی میباشد.

لازم به ذکر است که این نوع از محصول از جمله بهترین محصولات سری قفسه های ریلی بایگانی میباشد.

طبقات این محصول دارای دو سر خم میباشد و خمکاری ها بر اساس 3-2-1 میباشد.


زونکن فلزی-فایل باکس فلزی

دیاکو صنعت تولید کننده انواع فایل باکس فلزی و زونکن فلزی

کلیه محصولات دیاکو صنعت دارای 2 سال گارانتی میباشد

بازدید دوره ای قفسه های ریلی بایگانی و قفسه های کتابخانه ای شرکت دیاکو صنعت


همواره بهترین مشاور و همراه شما خواهیم بود

لطفا از سایر محصولات ما در زمینه کمد های باشگاهی ، بایگانی ودوار و انواع تختخواب فلزی بازدید بفرمایید

همچنین از سایر محصولات ما در زمینه قفسه های ریلی بایگانی ، کتابخانه وملزومات اداری از جمله فایل باکس دیدن بفرمایید.

تگ
ترک نظر